Претражи овај блог

среда, 30. март 2016.

29- moj broj?

Uvek kad me pitaju za brojeve odabiram 5, 13, 16 ili 23.

U poslednje vreme me nešto kači broj 29. Srećan ili nesrećan broj? Nemam pojma, što je strašno! Ni najbližu predstavu kako ga tumačiti, kako na njega gledati.

Ljudi uglavnom, počinju stvari od početka. Ima onih šaškastih koji kreću od sredine. Neko više voli obrnuto, da počne od kraja. Pitanje šta je kraj a šta početak je  vrlo relativno.

Ali niko ništa ne počinje na jedan dan pre "nazad". Jedan dan , pre kraja. Čega god.
E, tako ja počinjem. Ne baš sopstvenom voljom, ali izbor je ipak moj, tako kažu, jel da?

Sudbina? Slučajnost? Apsolvirali smo na temu slučajnost-one ne postoje!

                                Fotografija: cliparwolf.com

Počela sam jedno 29.decembra. 
Kako je bilo jasno je, pošto se završilo.
Sada sam počela 29.marta.
Ja počinjem.

Da li to znači da će i roman, sa sve početkom, zapletom imati i isti tok, rasplet i kraj? Vidovita nisam. Pokazalo se da baš ni mnogo pronicljiva nisam. Suviše verujem. Suviše dobro vidim sve. ( mada mi nije jasno kako dobro može biti loše, ali eto...)

Pisac ćuti. Neće da otkriva dalji tok. 

Znači , javiću naknadno. Šta god.
 





Нема коментара:

Постави коментар