Претражи овај блог

петак, 1. април 2016.

Devojčica iz sna

Stalno obeležavam neke godišnjice, pamtim ili me neko podseća. Bilo lepih ili ružnih situacija.

Šta napisati o osobi koju sam mnogo volela?
Šta reći- a da nije ispričano stotinama puta?



Osim što se može pomisliti kako sam pekmezasta, jer stalno žalim za nekim ili nečim, sada će se tako moći i pomisliti kako ima toliko mnogo ljudi koje volim, koje sam volela, koji su mi bitni. Što reče moj sin, mama tebi su mnogi- jedni, jedini, najboli, neponovljivi.
Nisam ja kriva što jesu! Svako je specijalan na svoj način. Svako -bez izuzetaka.

Muzika je nešto jako važno u mom životu, a ako neko tom svetu pripada, a još mi se sviđa, jednostavno je najbolji. Zbog nje sam uvek žalila što sam odustala od klavira, jer kad god sam je gledala za njenim klavijaturama, moji prsti su hteli da sviraju...ma danas bih pošla na časove klavira  kad se setim te slike: ona svira! 

 
     Fotografija: famousfix.com

Volim ih. Volim ljude. 
Razočaravaju me, ali onda se setim svih divnih, fantastičnih, dobrih,nesebičnih. Ne želim da mislim na one mase suprotnih. Verovatno, tačnije sigurno , nije svet crno-beo. Nijansi ima bezbroj. A Devojčica iz sna i Dečak iz vode spadaju u one nijanse koje sam ja razumela.

Još uvek naivno verujem da ljubav pokreće svet. Verujem, i to će tako ostati. Što se od toga beži, u ovom iskrivljenom svetu današnjice nije moja greška. Ja sam u pravu. Ljubav.

Jedino bitno, važno i pravo je bila i ostala- ljubav.
Devojčice iz snova zbog toga nestaju, jer stvarnost nekad ubije san, pa tako i one , prosto postojati ne mogu. 

    Fotografija :pasaz.rs

Mojoj omiljenoj devojčici iz sna danas je rođendan.  Nadam se da je sada dobro, gde god bila, kada je otišla iz sveta stvarnosti u koji je greškom upala. U kome joj nije bilo mesta. Verovala je u snove, a oni sve manje postoje. Kao i sva bića iz snova, preosetljiva, nezemaljska, bajkovita i nestvarna, nestala je u izmaglici ratova, suza, bombi, gluposti,nerazumevanja. 


                                         Snimak sa You Tube , Mush Mushi 

Sve što joj je trebalo bila je ljubav.
Zato jedna čestitka. Danas je prvi april, njen rođendan.Volim te još uvek

Srećan rođendan Magi.

I boli nas ljubav....

Нема коментара:

Постави коментар